Jedheadpic contest



Nu ni, nu ska vi ha en tävling här på bloggen! Vi ska ha en jedward bild tävling.
• Välj en bild på jedward, vilken som helst. Och sedan gör vad du vill med den tex.
     1. Redigera bilden, lägg till text osv. Kan göras på Paint&Picnik.

     2. Välj mer bilder och gör ett "collage", som en header ungerfär!

     3. Inget, du kan bara ha bilden som den är!

• Skicka bilden till mig! (du får min mail-adress när du har anmält dig till tävlingen).
• Sen så kommer jag avgöra vem som vinner, bilden kommer vissas här på bloggen och ditt namn kommer så med (ej efternamn om du inte vill) och du kommer få ett speciall inlägg, bara till dej på bloggen, har du en blogg, så länkas den (om du vill) här! :D


·Tänk på att du inte får ta andras redigerade bilder eller collage!



Vinnaren utses lördagen den 18:de februari! :)


Du behöver inte ha blogg för att delta!

Anmäl dej här i kommentar!
:D

Kommentarer
Postat av: Emione (Emma)

Spännande, jag vill vara med =;)

2012-02-02 @ 19:37:08
URL: http://jednovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0