Svar på kommentar!

Emione om Dagens video!:
Hej hej, jo det här kanske är en liten konstig fråga men jag läser den här bloggen och jag har "tappat bort" eller vad man ska säga, adressen till bloggen så jag läser den på Ipoden. Men kan inte se videos så jag skulle vilja hitta er blogg på datorn men jag hittar den ingenstans! Så jag undrar om ni typ skulle kunna säga vad er blogg heter.. (Jag vet att det låter sjukt konstigt, men kan typ inte hitta er blogg på datorn..) Kram

Svar: Hej! Kul att du läser bloggen! Bloggen heter crazyjedheads.blogg.se.
Jedhugs Linda!

Skriver samma som Linda! Sjukt roligt att du läser bloggen, vad glad ja blir! :D Fortsätt gärna med det, så ska jag titta in din blogg! :) Ha det så bra din bra jedheadsister! :) Jedhugs Matilda!



Kommentarer
Postat av: Emione

Tack <3

2012-01-02 @ 21:35:51
URL: http://jepicjedward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0